Splošni pogoji poslovanja

Seznam vsebine

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ProAction.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Zvop-1) ter priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Proaction.si je spletna trgovina in ponudnik storitev e-poslovanja, ki jo upravlja podjetje Katrin Vidnar s.p., Radovlja 13, 8220 Šmarješke Toplice, Slovenija (v nadaljevanju ponudnik). Ponudnik je odgovoren za vso vsebino, oglaševanje in cene na spletni strani ter obdelavo naročil znotraj Slovenije. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ProAction.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),  
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),   
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),   
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),  
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,    
  • časovno veljavnost ponudbe,   
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine ProAction.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino (po povzetju) ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

  • z gotovino ob prevzemu  
  • preko nakazila na TRR 
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa)    
  • Paypal in Stripe

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene

Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine ProAction.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Račun

Za naročila na naslove v Republiki Sloveniji odpošilja in izdaja račune podjetje Katrin Vidnar s.p., Radovlja 13, 8220 Šmarješke Toplice.

 

Postopek nakupa

  1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda in začne z obdelavo naročila (preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne). Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob zaključenem nakupu, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in kupcu še dodatno posreduje obvezne informacije o kupljenem izdelku v slovenskem jeziku (14. člen uredbe 1169/2011). Pogodba o nakupu naročenih artiklov je na tej stopnji sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga (paketom) ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, v tem primeru mora obvestiti podjetje. V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec (obrazec). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe:

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano in v spremenjeni količini (ni originalno zapakirano) vračilo ni mogoče.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja dostavna služba GLS. Predvideni rok dostave znaša:

  • SLO 1 – 3 dni
  • HR 2 – 4 dni
  • AT 2 – 4 dni

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,

– pošiljatelj mora biti jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Za reševanje sporov imate povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam prijetno nakupovanje!

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisu izdelkov

Vse informacije na spletni strani www.proaction.si so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi in slikovna gradiva posameznega izdelka so informativne narave in nekatere niso bile potrjene s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s športno prehrano in dodatki posvetujete s svojim zdravnikom.

POGOSTA VPRAŠANJA

Postopek naročila

Ali mi lahko svetujete pri izbiri blaga?

Z veseljem vam bomo svetovali pri izbiri športne prehrane, ki jo ponujamo na našem spletnem mestu. Vse, kar morate storiti, je da se obrnete na naš e-mail naslov ali po telefonu. Z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja. Veliko informacij o izdelkih boste našli na tudi našem blogu.

Ali se moram pri nakupu blaga registrirati?

Ni treba, dovolj je, če izpolnite obrazec za naročilo. Vendar ima registrirani račun svoje prednosti, saj lahko spremljate stanje vašega naročila in pridobite druge ugodnosti našega programa zvestobe.

Ali je moje naročilo v redu, če nisem prejel/-a potrditvenega e-poštnega sporočila?

Ko ustvarite svoje naročilo, boste prejeli e-poštno sporočilo, ki potrjuje vaše naročilo. Če takšnega e-poštnega sporočila niste prejeli, poskusite preveriti mapo SPAM v svojem e-poštnem nabiralniku. Če potrdila o prejemu naročila ni niti tam, je morda prišlo do napake. V tem primeru se, prosimo, obrnite na našo podporo strankam po e-pošti.

Ali lahko blago naročim po telefonu?

Če ne morete oddati naročila na spletni strani www.proaction.si, pokličite in z veseljem vam bomo pomagali naročiti blago po telefonu.

Kako lahko plačam naročilo?

Možno je plačilo naročila po povzetju ali preko spleta in sicer z bančno kartico, preko Paypala ali transakcijskega računa. Zaradi ohranjanja vašega zdravja in zdravja dostavljavcev odsvetujemo plačilo po povzetju. 

Kje lahko najdem status svojega naročila?

Svoje naročilo lahko spremljate tako, da se prijavite v svoj račun na spletnem mestu ProAction.si. Če nimate ustvarjenega računa, se lahko obrnete na našo podporo strankam, ki vam bo posredovala informacije o vašem naročilu.

Dostava

V kolikšnem času bom prejel naročene izdelke?

Pakete odpremimo v 24 urah po oddaji naročila. Naši pogodbeni prevozniki jamčijo za dostavo vašega naročila naslednji dan. Vendar vam ne moremo zagotoviti pošiljanja v 24 urah med prazniki ali velikimi razprodajami. Pakete odpremimo takoj, ko je to mogoče in nato je v odgovornosti prevoznega podjetja, kdaj bo paket med prazniki ali zaradi zasedenosti, dostavljen. Naše pakete dostavljamo preko GLS dostavljalske službe. Dostavljavci se trudijo dostaviti v najkrajšem možnem roku, glede na to da je trenutno povečano nakupovanje preko spleta se lahko zgodi, da traja kakšen dan več, da dostavijo paket.

 

Reklamacija in vračilo blaga

V mojem naročilu je poškodovan izdelek/ izdelek manjka ali se v njem nahaja izdelek, ki ga nisem naročil/-a. Kaj naj naredim?

Če imate kakršnekoli težave z naročilom (poškodovano blago, manjkajoči izdelek, poslano napačno blago), ne oklevajte in se čim prej obrnite na našo službo za pomoč strankam. Pošljite nam svojo  s priloženimi fotografijami paketa in njegove vsebine ali pokličite. Vašo prošnjo bomo obdelali ob delavnikih, in sicer v nekaj urah.

Kupljeno blago želim vrniti. Kako naj postopam?

Če želite izdelek vrniti, ga lahko vrnete nepoškodovanega v roku 30 koledarskih dni. Po prejetju paketa bomo izvedli denarno povračilo.

Želim reklamirati kupljeno blago. Kako naj postopam?

Če želite iz kakršnegakoli razloga reklamirati izdelek nam ga pošljite. Po prejetju paketa bomo izvedli reklamacijo in blago vam bomo zamenjali ali vam vrnili denar. Več informacij o možnostih in načinih reklamacije boste našli na strani reklamacijski postopek.

Ali lahko pri reklamaciji/zamenjavi blaga vrnem samo del naročila?

Seveda. Če ste v enem naročilu naročili več predmetov, lahko mirno reklamirate ali vrnete samo tisto, kar vam ne ustreza.

Blago sem naročil/-a, vendar mi ni bilo dostavljeno. Kako naj postopam?

Če svojega naročila niste prejeli v roku 3 dni od naročila le tega, se, prosimo, obrnite na nas.

 

O PIŠKOTKIH

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov. Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.

Vrste piškotkov

Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

  • začasni ali sejni piškotki,
  • trajni ali shranjeni piškotki,
  • lastni piškotki,
  • drugi piškotki.

Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši strani/trgovini ProAction.si:

  •  Ime: PHPSESSID Namen: za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov
  • Ime: sellang Namen: Identifikacija geografske lokacije uporabnika in prijava
  • Ime: lsshopuserid Namen: Prijava in identifikacija uporabnika
  • Ime: cookie_directive Name: Preverjanje potrditve piškotkov

 

POGOJI OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV

KATERE PODATKE ZBIRAMO? IN ZA KAKŠNE NAMENE?

Naslednje osebne podatke (v nadaljevanju Osebni podatki) zbiramo glede na to, kako in v kolikšni meri uporabljate našo Spletno stran in/ali Storitve:

  1. Podatki, potrebni za registracijo in dostop do spletnega mesta

Za namene registracije na naši Spletni strani, poznejše prijave na našo Spletno stran in dostopa do naših prilagojenih storitev na Spletni strani obdelujemo naslednje osebne podatke: (i) vaše ime, (ii) priimek in (iii) e-poštni naslov.

Obdelava podatkov je potrebna za izvajanje pogodbe, katere stranki ste vi in mi. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Uredbe GDPR.

  1. Podatki, potrebni za zagotavljanje storitev

Z namenom zagotavljanja naših Storitev (to je [dobave blaga, ki ste ga naročili / storitve, ki ste jo kupili]) obdelujemo naslednje osebne podatke: (i) vaše ime, (ii) priimek, (iii) naslov, (iv) e-poštni naslov, (v) telefonsko številko in (vi) podatke o vaši plačilni kartici (zlasti številko kartice, datum poteka veljavnosti in CVV kodo).

Obdelava podatkov je potrebna za izvajanje pogodbe, katere stranki ste vi in mi. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Uredbe GDPR..

  1. Podatki, zbrani za namene trženja

Za namene prejemanja naših novic in/ali letakov, informacij o popustih, posodobitvah, izboljšavah in ponudbah ter drugega tržnega gradiva v obliki e-poštnih sporočil, SMS sporočil ali poštnih pošiljk in/ali obvestil obdelujemo vaše: (i) ime, (ii) priimek, (iii) e-poštni naslov, (iv) telefonsko številko in (v) naslov.

Osebne podatke obdelujemo z vašim izrecnim soglasjem. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Uredbe GDPR..

Če se odločite, da ne želite več prejemati takšnih sporočil, imate pravico umakniti svoje soglasje s klikom na hipertekstno povezavo neposredno v e-poštni komunikaciji. Če prekličete soglasje, ne boste več prejemali obvestil o popustih, posodobitvah, izboljšavah in ponudbah. Soglasja za prejemanje e-poštnih sporočil, ki vsebujejo obvestila, povezana z zagotavljanjem Storitev, ni mogoče preklicati. 

  1. Podatki, zbrani pri vaši uporabi naše Spletne strani

Za namene nenehnega izboljševanja naših Storitev, razvoja vaše uporabniške izkušnje med uporabo naše Spletne strani, obdelujemo podatke, ki se nanašajo na: (i) vaš računalnik, (ii) obisk ali uporabo naše Spletne strani in/ali naših Storitev (vključno z vašim IP naslovom, geografsko lokacijo, vrsto in različico vašega brskalnika/operacijskega sistema, povezavami do virov, dolžino obiska spletnih mest in premiki na naših Spletnih straneh ali kakršnimikoli podobnimi podatki, ki jih Podjetje lahko pridobi neposredno ali posredno od tretjih oseb), (iii) ustvarjene med vašo uporabo naše Spletne strani in/ali Storitev ali ustvarjene med uporabo naših Storitev (vključno s časovnim razporedom, pogostostjo in vzorcem uporabe Spletne strani).

Osebne podatke obdelujemo z vašim izrecnim soglasjem. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Uredbe GDPR.

  1. Podatki, zbrani, ko pustite svoj komentar/oceno

Za namene ocenjevanja ali objave komentarja na naši Spletni strani bomo obdelovali naslednje osebne podatke, ki jih boste, skupaj z oceno/komentarjem, pustili na naši Spletni strani: vaše (i) ime, (ii) priimek, (iii) vzdevek, ki ga boste izbrali za komentar/oceno in (iv) kakršnekoli druge podatke, ki jih boste navedli v oceni/komentarju.

Osebne podatke obdelujemo z vašim izrecnim soglasjem. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Uredbe GDPR.

  1. Podatki, zbrani med komunikacijo z nami

Za namene komuniciranja z nami iz kateregakoli razloga (na primer podpora pri uporabi Spletne strani / uporabi Storitev, reklamacija, reševanje kakršnihkoli težav itd.) bomo obdelovali naslednje osebne podatke: (i) vaše ime, (ii) priimek, (iii) naslov, (iv) e-poštni naslov, (v) telefonsko številko, (vi) vsebino komunikacije, (vii) metapodatke, ki so povezani s komunikacijo in (viii) ) vse druge potrebne podatke, ki jih boste navedli v komunikaciji.

Obdelava podatkov je potrebna za izvajanje pogodbe, katere stranki ste vi in mi. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Uredbe GDPR.

NA PODLAGI ČESA ŠE LAHKO OBDELUJEMO VAŠE OSEBNE PODATKE?

Poleg zgoraj navedenega imamo pravico obdelovati vaše Osebne podatke za namene izpolnjevanja naših zakonskih obveznosti iz člena 6 (1) (c) Uredbe GDPR ali za zaščito naših legitimnih interesov v skladu s členom 6 (1) (f) Uredbe GDPR, na primer zaradi preprečevanja goljufij, varnosti omrežij in podatkov ter neposrednega trženja.

Vaše Osebne podatke bomo obdelovali v skladu z veljavno zakonodajo in bomo zaščitili vaše Osebne podatke pred zlorabo in/ali nezakonitim razkritjem.

KOMU POSREDUJEMO VAŠE OSEBNE PODATKE?

Z namenom omogočanja dostopnosti naše Spletne strani in/ali Storitev (in kadar je to potrebno glede na okoliščine) imamo pravico razkriti vaše Osebne podatke (in vi se strinjate s takim razkritjem) v skladu z načelom minimiziranja na omejen krog oseb in to le našim zaposlenim, podizvajalcem, uradnikom, svetovalcem, prodajnim zastopnikom, dobaviteljem ali osebam, ki so povezane s Podjetjem in Ponudnikom storitev v obsegu, ki je ustrezen in potreben za dosego namena, določenega v teh Pogojih, zlasti naslednjim osebam:

GLS Slovenija – Cesta v Prod 84, 1000 Ljubljana

Poleg tega lahko razkrijemo vaše osebne podatke: (i) v obsegu, ki ga zahteva veljavna zakonodaja, (ii) v zvezi z morebitnim nerešenimi ali prihodnjimi sodnimi postopki ali (iii) s ciljem dokazovanja, izvajanja ali zagovarjanja naših zakonskih pravic (vključno z razkritjem vaših Osebnih podatkov tretjim osebam z namenom preprečevanja goljufij in minimizacije plačilnih tveganj).

Podatke, na podlagi katerih vas ni mogoče identificirati: Imamo pravico razkriti vaše osebne podatke na podlagi katerih vas ni mogoče identificirati (vključno z anonimnimi podatki o uporabi naše Spletne strani in/ali Storitev, povezavami/izhodnimi stranmi in URL naslovni, vrstami platform, številom klikov itd.) tretjim osebam, ki jih takšni podatki zanimajo zaradi razumevanja načina, kako uporabljate določene storitve.

Vaših Osebnih podatkov, na podlagi katerih vas je možno identificirati ali lokalizirati, ne delimo s tretjimi osebami za namene neposrednega trženja.

Nekaterim tretjim osebam lahko dovolimo, da na našem Spletnem mestu objavljajo reklame in tržne informacije. Takšne tretje osebe uporabljajo tehnologijo, ki pošilja neposredno v vaš brskalnik ponudbe ali povezave na ponudbe, ki se nato pojavijo kot del spletnega mesta po katerem brskate. V tem primeru bodo samodejno prejeli podatke o vašem IP naslovu. Uporabljajo lahko tudi druge tehnologije (npr. piškotke, JavaScript ali spletne svetilnike), ki merijo učinkovitost njihovih oglasov in tudi prilagajajo vsebino oglasov, ki jih vi vidite. Takšnim tretjim osebam ne razkrivamo podatkov, ki bi jim omogočili prilagajanje tako pridobljenih podatkov. Prosimo, upoštevajte, da če oglaševalec od nas zahteva, da objavimo oglas določeni skupini strank in vi odgovorite na ta oglas, lahko ta oglaševalec ali oglasni strežnik sklepa, da pripadate skupini do katere želi priti. Ti pogoji niso namenjeni urejanju vašega odnosa s katerokoli tretjo osebo, ki uporablja zgoraj navedene tehnologije. Če želite več informacij, preberite pogoje obdelave osebnih podatkov takšnih oglaševalcev.

KAKO DOLGO BOMO OBDELOVALI VAŠE OSEBNE PODATKE?

Če ni drugače določeno z veljavno zakonodajo, imamo pravico obdelovati vaše Osebne podatke v obliki, ki omogoča vašo identifikacijo toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, za katerega so bili Osebni podatki posredovani (to lahko vključuje obdobje, v katerem obiskujete našo Spletno stran ali uporabljate naše Storitve in/ali dokler traja namen obdelave Osebnih podatkov), če ni določeno drugače, v naslednji dolžini:

  1. Podatki, potrebni za registracijo in dostop do Spletnega mesta

Podatke, potrebne za registracijo in dostop do Spletnega mesta, bomo obdelovali od datuma vaše registracije na Spletni strani do 30 dni od datuma, ko svojo registracijo prekličete. Podatke bomo v tem roku (tj. 30 dni po preklicu registracije) obdelovali le z namenom prekinitve pogodbenega razmerja med nami in vami, ki je nastalo z vašo registracijo na Spletni strani, razrešitve morebitnih sporov, ki izhajajo iz tega naslova in zaščite vseh naših zakonitih interesov).

  1. Podatki, potrebni za zagotavljanje Storitev

Podatke, potrebne za zagotavljanje Storitev, bomo obdelovali od datuma, ko ste Storitev naročili, do njene dokazljive dobave (tj. do datuma, ko vam bo blago dostavljeno in cena plačana).

  1. Podatki, zbrani za namene trženja

Podatke, zbrane za tržne namene, bomo obdelovali od datuma, ko nam boste dali soglasje za takšno obdelavo, do datuma (i) preklica vašega soglasja ali (ii) preklica registracije na Spletni strani.

  1. Podatki, zbrani pri vaši uporabi naše Spletne strani

Podatke, zbrane za tržne namene, bomo obdelovali od datuma, ko nam boste dali soglasje za takšno obdelavo, do datuma (i) preklica vašega soglasja ali (ii) preklica registracije na Spletni strani.

  1. Podatki, zbrani, ko pustite svoj komentar/oceno

Podatke, zbrane za tržne namene, bomo obdelovali od datuma, ko nam boste dali soglasje za takšno obdelavo, do datuma (i) preklica vašega soglasja ali (ii) preklica registracije na Spletni strani.

  1. Podatki, zbrani med komunikacijo z nami

Podatke, zbrane v komunikaciji z nami, bomo obdelovali od datuma njihovega prejema do datuma, ko bo obdelana vaša zahteva, ki izhaja iz e-poštne komunikacije.

Imamo pravico obdelovati vaše osebne podatke dlje kot je zgoraj navedeno, če je to potrebno (i) za namene izpolnitve naših zakonskih obveznosti, (ii) s ciljem dokazovanja, izvajanja ali zagovarjanja naših zakonskih pravic (vključno z razkritjem podatkov tretjim osebam z namenom preprečevanja goljufij in minimizacije plačilnih tveganj).

KAKO LAHKO PREKLIČETE SVOJE SOGLASJE?

Svoje Soglasje lahko kadarkoli prekličete po lastni presoji po e-pošti ali po telefonu.

KAKŠNE SO VAŠE PRAVICE IN OBVEZNOSTI?

Imate pravico:

Do dostopa do svojih Osebnih podatkov

Zlasti zahtevajte informacije o: (i) namenu obdelave Osebnih podatkov, (ii) kategorijah obdelovanih osebnih podatkov, (iii) prejemnikih, katerim so posredovani Osebni podaje in (iv) o času hrambe vaših osebnih podatkov.

Do popravljanja Osebnih podatkov

V primeru, da ugotovite, da obdelujemo vaše napačne Osebne podatke, prosimo, da nas o tem obvestite in mi bomo takšne napačne podatke brez nepotrebnega odlašanja popravili.

Do brisanja Osebnih podatkov (Pravica do pozabe)

Vaše Osebne podatke bomo izbrisali v primeru, če: (i) Osebni podatki niso več potrebni za namen, za katerega so bili zbrani, (ii) prekličete svoje soglasje z obdelavo osebnih podatkov v skladu s pogoji, ki so navedeni v Pogojih, (iii) ugovarjate obdelavi Osebnih podatkov, (iv) smo nezakonito pridobili vaše Osebne podatke, (v) imamo pravno obveznost izbrisati vaše Osebne podatke ali (vi) so Osebni podatki bili pridobljeni v povezavi s ponudbo storitev informacijske družbe.

Do omejevanja obdelave Osebnih podatkov

Imate pravico omejiti obdelavo svojih Osebnih podatkov v primeru, če: (i) ugovarjate točnosti Osebnih podatkov in to v obdobju preverjanja njihove točnosti, (ii) je obdelava vaših Osebnih podatkov nezakonita in ugovarjate izbrisu Osebnih podatkov namesto omejitve njihove uporabe, (iii) vaših Osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, vi pa jih potrebujete za uveljavljanje pravnega zahtevka ali (iv) ugovarjate obdelavi Osebnih podatkov dokler ne preverimo, ali zakoniti razlogi na naši strani prevladujejo nad vašimi zakonitimi interesi.

Do prenosljivosti Osebnih podatkov

Imate pravico do pridobitve svojih Osebnih podatkov, ki smo jih obdelovali, v strukturirani, pogosto uporabljani in strojno berljivi obliki z namenom prenosa teh Osebnih podatkov na drugega upravljavca.

Do nasprotovanja obdelavi Osebnih podatkov

Imate pravico ugovarjati obdelavi Osebnih podatkov na podlagi zakonitih interesov, trženja in profiliranja, povezanega z neposrednim trženjem.

Sprožiti postopek pred nadzornim organom

Če sumite, da so bile kršene vaše pravice v zvezi z varstvom vaših Osebnih podatkov, imate pravico sprožiti postopek pred nadzornim organom.

ALI UPORABLJAMO AVTOMATIZIRANO ODLOČANJE IN PROFILIRANJE? KAKO DELUJE?

Za zagotavljanje naših Storitev ne uporabljamo: (i) avtomatiziranega individualnega odločanja (tj. zbiramo vaše Osebne podatke, ki jih naknadno ocenimo s tehničnimi sredstvi, brez kakršnegakoli človekovega posredovanja. Nadalje vam na podlagi takšne ocene zagotavljamo naše Storitve) in (ii) profiliranja (tj. zbiramo in ocenjujemo vaše Osebne podatke kot tudi podatke o vašem ravnanju na naši Spletni strani, da vas vključimo v določeno skupino ljudi in kasnejšo analizo in napoved vaših interesov, nadaljnjega vedenja itd.).

ALI OBDELUJEMO OSEBNE PODATKE OTROK?

Menimo, da je varstvo zasebnosti vaših otrok še posebej pomembno. Zaradi tega zavestno ne zbiramo osebnih podatkov oseb, mlajših od 16 let. Če ste mlajši od 16 let, prosimo, ne pošiljajte nam svojih Osebnih podatkov, vključno z vašim imenom, naslovom stalnega prebivališča, telefonsko številko ali e-poštnim naslovom. Nihče, mlajši od 16 let, nima pravice razkriti svojih Osebnih podatkov na spletni strani. Če ugotovimo, da se katerikoli Osebni podatek, ki ga obdelujemo, nanaša na osebo, mlajšo od 16 let, hkrati pa nismo prejeli soglasja zakonitega zastopnika te osebe, bomo takšen Osebni podatek nemudoma izbrisali. Če sumite, da morda obdelujemo podatke od ali o osebah, mlajših od 16 let, nas kontaktirajte.

KAKO OBDELUJEMO FINANČNE OPERACIJE?

Vse finančne operacije in transakcije, ki se elektronsko izvajajo na naši Spletni strani ali v povezavi z našimi Storitvami, bodo obdelane prek ponudnikov spletnih plačilnih storitev. Vaše Osebne podatke bomo posredovali ponudniku spletnih plačilnih storitev samo v obsegu, ki je potreben za obdelavo plačil, ki jih opravite prek naše Spletne strani, za povračilo plačil in za reševanje pritožb in poizvedb v zvezi s plačili in povračili.

IMATE ŠE KAKŠNO VPRAŠANJE?

Če se želite obrniti na nas v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ali če želite uveljaviti katerokoli od pravic, določenih v Pogojih, nas kontaktirajte po e-pošti.

KAKO POSODABLJAMO NAŠE POGOJE OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV?

Pridržujemo si pravico do spremembe teh Pogojev. V primeru, da Pogoje ali postopke spremenimo, bomo spremembe objavili na Spletni strani, tako da boste vedno imeli pregled o tem, kakšne podatke zbiramo, kako jih uporabljamo in v kakšnih okoliščinah jih lahko razkrijemo tretji osebi. Pomembno je, da Pogoje redno pregledujete, da se prepričate o morebitnih spremembah.