Prijavite se na novice in pridobite 20% popust ob naslednjem nakupu

KAJ ZAUŽITI PO MARATONU FRANJA?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Tako kot je prehrana pomembna pred in med Maratonom Franja, je pomembna tudi po njem. Cilj obroka po vadbi je obnoviti zaloge energije, obnoviti mišice in nadomestiti izgubljeno tekočino.

Ključ so ogljikovi hidrati, beljakovine in elektroliti

Obrok naj sestavljajo pretežno ogljikovi hidrati in nekaj kakovostnih beljakovin. Priporoča, da  čim prej zaužijemo ogljikove hidrate in beljakovine v razmerju od 3 : 1 do 4 : 1 oziroma 1 gram ogljikovih hidratov na kilogram telesne mase in okrog 20 gramov beljakovin. Ogljikovi hidrati nam povrnejo energijo in pomagajo napolniti glikogenske zaloge. Beljakovine, kot glavni gradniki naših mišic, bodo poskrbele, da se bodo naše noge čimprej regenerirale. Ne smemo pozabiti tudi na tekočino, ki pa naj ne bo samo voda. Ker bomo med samim maraton izgubili veliko elektrolitov, je prav, da jih čimprej nadomestimo. Tako kot pred vadbo, se tudi po njej izogibajmo preveliki količini maščob in vlaknin.

Predlogi za hiter regeneracijski obrok:

  • čokoladno mleko
  • bananino mleko
  • banana, skuta in med
  • čokoladni puding
  • jogurt z žlico sadne marmelade

Zgornji predlogi vsebujejo vsa hranila, ki jih naše telo po težki preizkušnji potrebuje. Vendar njihova slaba stran je, da gre za hitro pokvarljiva živila, zato tudi niso priročna za na pot, še posebej v poletnem času. V tem primeru je varneje uporabiti beljakovinske in druge regeneracijske praške, ki jih zmešamo z vodo tik pred zaužitjem.

Te lahko dobimo tudi ProActionu. Izbiramo lahko med različnimi viri aminokislin in različnimi okusi:

Ker poleg beljakovin potrebujemo še ogljivkove hidrate in elektrolite, prej spijemo še merico I’m Post Workout, ki bo nas okrepil s ciklodekstrini in alkalnimi solmi.

Ali ste vedeli, da je gainer lahko tudi dober regeneracijski obrok?

Čeprav gainer-ji veljajo kot dodatek za obiskovalce fitnesov, so dober regeneracijski napitek tudi za vzdržljivostne športnike. Ti namreč poleg beljakovin vsebujejo še  dodatek ogljikovih hidratov. Okus vanilije ali čoko piškotka? Oba sta slastna.

Pri ProActionu bomo poskrbeli za popolno regeneracijo

Da bo regeneracija kar na cilju kar se da dobra, bomo zato poskrbeli pri ProActionu. Tako kot vsako leto, se boste tudi letos na cilju Maratona Franja lahko sprostili in regenerirali z našo masažo. Spretne, močne roke maserk in maserjev Wellnessa Ornament, bodo poskrbele, da se bodo vaše mišice sprostile, ohladile in regenerirale. 💥

Med masažo lahko uživali v regeneracijskem napitku I’m Pro Post Workout, po masaži pa se boste lahko okrepili še z beljakovinskim napitkom.

Celoten ProAction regeneracijski paket tako vključuje:

1️⃣napitek I’m Pro Post Workout, 🥤

2️⃣masažo izpod rok Wellnessa Ornament, 💆

3️⃣beljakovinski napitek Protein Blend. 🧋

👉Vse to bo vam na voljo po ugodni ceni 15 eur.

Išči druge prispevke

Kategorije

Oznake


Notice: Undefined index: mysticky_welcomebar_position in /home/proactio/public_html/wp-content/plugins/mystickymenu/welcome-bar.php on line 1008

S kodo: 55dni za 55% test and taste popusta!

X