Product was successfully added to your shopping cart.

0590 388 10 POMOČ PRI NAKUPU

0item(s)

Vaša košarica je prazna

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Spletna trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Podjetje AKCIJA - PRODAJA ŠPORTNE PREHRANE, KATRIN VIDNAR, S.P., ŠTEPANJSKA CESTA 24, ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Povezava do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Opredelitev pojmov
ponudnik je AKCIJA – PRODAJA ŠPORTNE PREHRANE, KATRIN VIDNAR S.P ŠTEPANJSKA CESTA 24

  1. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini 
  2. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku 

 

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne AKCIJA – PRODAJA ŠPORTNE PREHRANE, KATRIN VIDNAR S.P  ŠTEPANJSKA CESTA 24 www.proaction.si
Spletna trgovina (www.spletna-trgovina.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) 
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) 
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku) 
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
  7. način plačila in dostave 
  8. časovno veljavnost ponudbe 
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije....
Strošek dostave je fiksen in znaša 2,80€ ter dodatnih 1,20€ za plačilo ob prevzemu.Skupaj 4€.

 

Poštnina

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.
Poštnino za dostavo naročenega blaga, plača kupec po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali druge paketne pošte , ki izvaja dostavo blaga na dom...
Strošek dostave je fiksen in znaša 2,80€ ter dodatnih 1,20€ za plačilo ob prevzemu.Skupaj 4€.

 

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

 

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Spletna trgovina d.o.o. , Poln naslov  AKCIJA – PRODAJA ŠPORTNE PREHRANE, KATRIN VIDNAR S.P ŠTEPANJSKA CESTA 24, 1000 LJUBLJANA

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila 
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden 
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih. 
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 

 

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.