Product was successfully added to your shopping cart.

0590 388 10 POMOČ PRI NAKUPU

0item(s)

Vaša košarica je prazna

Set Ascending Direction

Izdelki 16 do 20 od 26 skupaj

  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
Franja – do dile in na pivo? Kaj pa naslednje dva kolesarska meseca?

Kaj pa naslednje dva kolesarska meseca? Trening je le del zgodbe o uspehu na športnih prireditvah. Vsekakor sta vsaj še dva ključna gradnika mozaika o uspehu, prehrana in regeneracija, ki sta enako pomembna kot trening, če ne morda še bolj. Mogoče se vam je že zgodilo, da ste se na treningih počutili odlično, trening klanec na Kladje ali Vrzdenec ste odpeljali z lahkoto, po ravnini ste imeli povprečje profija…in seveda pričakujete odlično Franjo. Morda bo izzid takšen kot ste ga načrtovali ali pa bo pač slab dan in bo šlo vse narobe…pripravljeni moramo biti na vse, saj je Franja le začetek kolesarske sezone in vedeti moramo, da je vsaka zaključena tekma začetek novega izziva. Da ne bomo naslednji dan po Franji obležali na kavču z razbolelimi mišicami lahko največ storimo takoj, ko dirko zaključimo. Če spremljamo Giro d’Italia vidimo, da kolesarji po dirki ne gredo neposredno na pivo ali dve, ampak se najprej še malo usedejo na kolo, kjer razvrtijo noge na trenažerju. Nato pa sledi rehidracija in regeneracija. Ker nimamo signeourjev, ki bi poskrbeli za nas moramo sami poskrbeti zase in ne rabimo veliko…le pravo pijačo, hrano in masažo. Po Franji bo želodec razdražen in morda ni najbolje, da ga takoj obremenimo z makaroni. Kaj če bi mu privoščili rehidracijo v obliki napitka R pro, ki telesu povrne vse kar je z znojenjem in naporom izgubilo. R PRO vsebuje soli, minerale, ogljikove hidrate, antioksidante in tavrin…težko boste našli mešanico, ki bi vsebovala prav vse kar telo potrebuje po tako intenzivnem naporu. Z zaužitjem R PRO bomo pomagali sprožiti proces regeneracije v telesu in zmanjšali posledice intenzivne obremenitve na telo, zapolnili bomo glikogensko luknjo v mišicah in zmanjšali negativne učinke oksidativnih procesov v organizmu. Tavrin in vitamin pa pospešita sam proces regeneracije po aktivnosti. Poleg tega pa v paketu dobite še MAXI MASS, prehransko dopolnilo, ki vsebuje beljakovine, ogljikove hidrate, glutamin in kreatin. Vaše mišice bodo po Franji dobesedno prazne in MAXI MASS poskrbi, da ne bo večje škode za naše mišice, saj jih nahrani in pospeši obnovo. MAXI MASS se hitro absorbira in ker, je kombinacija ogljikovih hidratov in proteinov stimulira mišično sintezo in povrne glikogen mišicam. Poleg tega se tokrat lahko po končani Franji počutite kot profi in si privoščite profi masažo z Desco Vital gelom. Stala vas bo le 8 evrov skupaj z regeneracijskim napitkom R PRO in MAXI MASS, kar je veliko manj kot bi vas lahko stale terapije, ki bi jih morda morali imeti zaradi posledic Franje. Učinki masaže na mišice so odlični, naslednji dan pa boste morda že ponovno na kolesu in v akciji.

17. 05. 2017 11.20 By urednik urednik Novice,

Priporočeni dodatki za skupinske športe kot so:  košarka, nogomet, rugby, odbojka.

Da dosežemo dobro vzdržljivost pri skupinskih športih priporočamo mešanico hitrih ogljikovih hidratov kot je maltodekstrin ter aminokisline PRED in MED aktivnostjo.

PO aktivnosti vam svetujemo proteine in aminokisline. Vedno je priporočljiva tudi uporaba antioksidantov, kot so Omega 3 in VIT C za izboljšavo športnih dosežkov.

 

Za te tipe športa (aktivnosti) priporočamo:

Mešanico proteinov s kreatinom (ProMuscle Whey Protein + Creatin), glutamin (ProMuscle Glutamin), energetske ploščice z dodanimi aminokislinami (Amino bar), omega 3 (Omega 3 HD), Magnezij in kalij z dodanim C-vitaminom (Mineral Plus Endurance), enostavna uporaba z srednjo absorbcijo sladkorja ter aminokislin (Carbo Sprint BCAA).

Prehranska nadomestila posebno zasnovana, da povečajo vzdržljivost in zmanjšajo utrujenost.

 

 

TRENING/DIRKA

VZDRŽLJIVOST - MOČ

 

 

ZJUTRAJ

30 g Whey protein + Creatin

 

2 Omega 3 HD kapsule

 

PRED

Amino bar

 

MED

Mineral Plus Endurance

 

Carbo Sprint BCAA –vsakih 50 min

 

PO

30 g Whey protein + Creatin

 
 

 

Te smernice niso nadomestila za zdravniški nasvet v primeru določene bolezni in se jih ne sme obravnavati kot alternativa hrani.

 

24. 10. 2016 11.32 By urednik urednik Dogodki,
Žvečljive tablete z okusom limone so nov Proaction izdelek v posebni doypack embalaži, idealni za vse aerobne športe. Še posebej so priročne za tekače, ki med tekom ne morejo nositi steklenice z vodo.Preberi več
9. 10. 2016 13.33 By urednik urednik Novice,

Kolesarji na prvo mesto postavljajo bolečine v hrbtenici (predvsem v spodnjem, lumbalnem delu), sledijo bolečine v kolenu, vratnem in prsnem delu hrbtenice ter ramenih. Kombinacija MRH in hidracije omogoča kolesarjem optimalno izvedbo treninga ali tekme.

Preberi več
3. 06. 2016 09.23 By ProAction Novice,
Da dosežemo dobro vzdržljivost je pomembno, da uživamo lahko prebavljive ogljikove hidrate (maltodekstrin v prahu, utekočinjen ali v obliki gela) PRED vadbo, da zagotovimo pravilen vnos energije.Preberi več
25. 02. 2016 11.38 By ProAction Novice,
Set Ascending Direction

Izdelki 16 do 20 od 26 skupaj

  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6