Product was successfully added to your shopping cart.

0590 388 10 POMOČ PRI NAKUPU

0item(s)

Vaša košarica je prazna

Set Ascending Direction

Izdelki 11 do 15 od 20 skupaj

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Priporočeni dodatki za skupinske športe kot so:  košarka, nogomet, rugby, odbojka.

Da dosežemo dobro vzdržljivost pri skupinskih športih priporočamo mešanico hitrih ogljikovih hidratov kot je maltodekstrin ter aminokisline PRED in MED aktivnostjo.

PO aktivnosti vam svetujemo proteine in aminokisline. Vedno je priporočljiva tudi uporaba antioksidantov, kot so Omega 3 in VIT C za izboljšavo športnih dosežkov.

 

Za te tipe športa (aktivnosti) priporočamo:

Mešanico proteinov s kreatinom (ProMuscle Whey Protein + Creatin), glutamin (ProMuscle Glutamin), energetske ploščice z dodanimi aminokislinami (Amino bar), omega 3 (Omega 3 HD), Magnezij in kalij z dodanim C-vitaminom (Mineral Plus Endurance), enostavna uporaba z srednjo absorbcijo sladkorja ter aminokislin (Carbo Sprint BCAA).

Prehranska nadomestila posebno zasnovana, da povečajo vzdržljivost in zmanjšajo utrujenost.

 

 

TRENING/DIRKA

VZDRŽLJIVOST - MOČ

 

 

ZJUTRAJ

30 g Whey protein + Creatin

 

2 Omega 3 HD kapsule

 

PRED

Amino bar

 

MED

Mineral Plus Endurance

 

Carbo Sprint BCAA –vsakih 50 min

 

PO

30 g Whey protein + Creatin

 
 

 

Te smernice niso nadomestila za zdravniški nasvet v primeru določene bolezni in se jih ne sme obravnavati kot alternativa hrani.

 

24. 10. 2016 11.32 By urednik urednik Dogodki,
Žvečljive tablete z okusom limone so nov Proaction izdelek v posebni doypack embalaži, idealni za vse aerobne športe. Še posebej so priročne za tekače, ki med tekom ne morejo nositi steklenice z vodo.Preberi več
9. 10. 2016 13.33 By urednik urednik Novice,

Kolesarji na prvo mesto postavljajo bolečine v hrbtenici (predvsem v spodnjem, lumbalnem delu), sledijo bolečine v kolenu, vratnem in prsnem delu hrbtenice ter ramenih. Kombinacija MRH in hidracije omogoča kolesarjem optimalno izvedbo treninga ali tekme.

Preberi več
3. 06. 2016 09.23 By ProAction Novice,
Da dosežemo dobro vzdržljivost je pomembno, da uživamo lahko prebavljive ogljikove hidrate (maltodekstrin v prahu, utekočinjen ali v obliki gela) PRED vadbo, da zagotovimo pravilen vnos energije.Preberi več
25. 02. 2016 11.38 By ProAction Novice,
Vnos mineralnih soli MED vadbo nas rehidrira, zato vnos le-teh nikoli ne sme biti pretiran.Preberi več
4. 02. 2016 11.51 By ProAction Novice,
Set Ascending Direction

Izdelki 11 do 15 od 20 skupaj

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4