Priporočeni dodatki za skupinske športe kot so:  košarka, nogomet, rugby, odbojka.

Da dosežemo dobro vzdržljivost pri skupinskih športih priporočamo mešanico hitrih ogljikovih hidratov kot je maltodekstrin ter aminokisline PRED in MED aktivnostjo.

PO aktivnosti vam svetujemo proteine in aminokisline. Vedno je priporočljiva tudi uporaba antioksidantov, kot so Omega 3 in VIT C za izboljšavo športnih dosežkov.

 

Za te tipe športa (aktivnosti) priporočamo:

Mešanico proteinov s kreatinom (ProMuscle Whey Protein + Creatin), glutamin (ProMuscle Glutamin), energetske ploščice z dodanimi aminokislinami (Amino bar), omega 3 (Omega 3 HD), Magnezij in kalij z dodanim C-vitaminom (Mineral Plus Endurance), enostavna uporaba z srednjo absorbcijo sladkorja ter aminokislin (Carbo Sprint BCAA).

Prehranska nadomestila posebno zasnovana, da povečajo vzdržljivost in zmanjšajo utrujenost.

 

 

TRENING/DIRKA

VZDRŽLJIVOST - MOČ

 

 

ZJUTRAJ

30 g Whey protein + Creatin

 

2 Omega 3 HD kapsule

 

PRED

Amino bar

 

MED

Mineral Plus Endurance

 

Carbo Sprint BCAA –vsakih 50 min

 

PO

30 g Whey protein + Creatin

 
 

 

Te smernice niso nadomestila za zdravniški nasvet v primeru določene bolezni in se jih ne sme obravnavati kot alternativa hrani.