Product was successfully added to your shopping cart.

0590 388 10 POMOČ PRI NAKUPU

0item(s)

Vaša košarica je prazna

Set Ascending Direction

Izdelki 1 do 5 od 14 skupaj

  1. 1
  2. 2
  3. 3
28. 08. 2017 15.50 By urednik urednik Uspehi naših strank,

 

Ponosni smo, da bomo tudi letos, kot »official supplier« Maratona Franje, prisotni na tem vseslovenskem kolesarskem prazniku. Veselimo se vseh, ki nas boste od 9. do 11. junija obiskali na našem razstavnem prostoru.Potrudili smo se, da bo ta za vas, naše zveste kupce, še posebej privlačen zato nas poiščite v BTC centru, ekipa v rumenih ProAction majčkah vas pričakuje ;-)

Pred startom se boste lahko oskrbeli z energijskimi ploščicami, geli, izotonikom, napitki za konkreten start in vsem, s čimer se uspešen športnik založi za dolg napor. Prazna vreča ne stoji pokonci, to vemo vsi, težava pa je, ko se pred naporom enostavno ne smemo preveč najesti…in takrat so energijski dodatki več kot dobrodošli, ker ne samo, da ohranjajo naš nivo energije, temveč poskrbijo tudi zato, da si z naporom ne naredimo več škode kot koristi.

Zato pridite na naš prodajni prostor, kjer vam bomo individualno svetovali kaj, kdaj in koliko…vse to je pomembno in informacijo boste dobili iz prve roke. Obenem bosta na voljo dva, trenutno najbolj aktualna ProAction paketa in sicer

Paket Franja za 10,36€ in Paket Franja Hero za 9€.

Več o paketih http://proaction.si/index.php/paket-franja.html

http://proaction.si/index.php/paket-franja-hero.html

Z nami bodo tudi Avtomati Armič, ki bodo poskrbeli za dobro Lavazza kavo. Kava ob nakupu je brezplačna! Na voljo bo tudi NOV PROACTION APARAT, v katerih bo na voljo ohlajena pijača ter proteinske ploščice. V vročini kakršna zna pritisniti na Franji bo to dobrodošla osvežitev.

Po tekmi vabljeni na masažo. Razbolele in utrujene mišice vam bodo hvaležne. S REGENERACIJSKIM paketom boste poskrbeli za to, da bo regeneracija hitra. Za samo 8€ vam ponujamo masažo, regeneracijski napitek R-pro in gainer. Popolna regeneracija na še večjem številu masažnih miz!

http://proaction.si/index.php/blog/regeneracija/

In ne skrbite za vaše kolo, letos novost tudi stojala za kolesa.

Naše vabilo naj zaključimo s povabilom na kavo, ki bo na voljo vsem našim kupcem…za dober začetek dneva!

Srečno kolesarji!

ProAction Team

 

 

 

 

8. 06. 2017 16.10 By urednik urednik Novice, Dogodki,
Gorivo za Franjo; kaj, kdaj…

Gorivo za Franjo; kaj, kdaj… Za nekatere največji kolesarski dogodek, za nekatere prva prava kolesarska preizkušnja, za nekatere vsakoletna dirka…in, ker je še tako malo časa do dirke, ste verjetno že nabrali potrebne kilometre, preučili taktiko in niste pozabili na prehrano. Eden izmed kamenčkov v mozaiku »top dirke« je pravilna prehrana nekaj dni pred tekmo in na sami tekmi. Da ne bo izgovor, da vam je zmanjkalo bencina, saj bi bilo škoda, da bi zaradi slabe prehranske podpore brez moči ostali prav nekje na polovici vzpona na Kladje. Če boste samozavestno odšli na štart dirke, ker ste nabrali dovolj trening kilometrov čez zimo, se pripravite še tako, da si pripravite plan prehranske podpore, ki vam bo zagotovil, da boste zdržali vse do cilja, brez energijskih kriz ali krčev zaradi pomanjkanja hidracije. Naša članica Laura Šimenc, ki je lansko leto prišla v cilj kot zmagovalka je za vas pripravila nasvete, ki vam bodo pomagali pri vašem prehranskem planu na maratonu Franja. Ker vemo, da bi radi konkretne nasvete, ne samo priporočila kot so: veliko jej in pij, ne pozabi na sladkor, vodo, magnezij imamo za vas plan vnosa hranil skozi celotno dirko, od štarta do cilja.

Poimenovali smo ga: »ProAction-Franja zmagovalni paket«

Na štart pridite dobro hidrirani, imejte zajtrk, ki vsebuje enostavne sladkorje, nima preveč vlaknin, da ne boste prehitro iskali wc-ja in predvsem z polnimi žepi ploščic in gelov, ter bidoni v katerih ne bo samo voda. Tri, štiri, zdaj: fokus in koncentracija na štartu…in nato:

1. Do Godoviča spijte 1 bidon MINERAL plus

2. Potem priporočamo 1 FRUIT BAR ploščico, ki jo zaužijete med Logatcem in Godovičem (najbolje, če jo prerežete na polovico in pustite v ovitku )

3. Pred vzponom na Kladje zaužijte 1 CARBO SPRINT EXTREM in na poti od Godoviča do vrha Kladij spijte še drugi bidon MINERAL plus

4. Po vzponu na Kladje zaužijte 1 MINeRAL PLUS MG + kalij, PROTI KRČEM

5. 1 AMINO BAR zaužijte po strmem spustu iz Kladja do poljanske doline-Gorenje vasi

6. Tretji bidon MINERAL plus dopolnite na vrhu Kladij in popijte do Škofje Loke

7. V Škofja Loki zaužijte 1 CARBO SPRINT BCAA

8. Četrti bidon dopolnite z MINERAL plus v Škofja Loki in spijte do Tacna

9. 1 NUTS BAR, ki ga prerežete na polovico in pustite v ovitku zaužijte med Zbiljskim jezerom in Vodicami

10. Še zadnja krila, ki jih potrebujete vam bo dal CARBO SPRINT VOLATA;

to bo tista tonična stimulacija in energija od Šmartna do Tacna ProAction vam bo nudil okrepčevalnice z rehidracijskim napitkom Mineral plus isotonik na sledečih okrepnih postajah : Kladje,Suhi dol, Gorenja Vas, Vsekakor pa se ne branite še kake dodatne flaške vode, ki jo lahko dobite na okrepnih postajah ali od podajalcev ob cesti. Pomembno je da si varno zagotovite vodo za pripravo izotoničnega napitka in s tem omogočite rehidracijo in energijo telesu, predvsem pa se maksimalno obvarujete proti krčem. Ker je to, da ste dovolj hidrirani res pomembno, naj vas ne bo strah ustaviti se, če niste tehnično dovolj spretni, da bi si kar med vožnjo dobili svežo vodo in pripravili mineralni napitek. VZAMITE SI PAR MINUT ČASA, na ta račun vaš končni rezultat sigurno mnogo boljši, kot če boste ostali brez pijače. Prehranjujte se na predelih, ko se kolona sli skupina umiri, po klancu navzdol, ko organizem nekoliko počiva, saj je organizem sposobnejši absorbirati potrebna hranila. Ko imate že visok utrip, bo telo težko še prebavilo zaužito hrano.

Energijske ploščice si prerežite na polovico zaradi praktičnosti in lažjega zaužitja, saj vam med vožnjo ni potrebno trgati embalaže, prav tako, lahko ploščico zaužijete v dveh manjših obrokih, v razmaku 15 minut. Ne obremenjujte se z težo ki jo vozite v žepih in bidonih na račun prehrane v žepih in bidonov na kolesu. V kolikor boste spoštovali prehranski minimalni vnos, ki vam ga svetujemo, bo na zalogi toliko več energije , da bo teža zanemarljivega pomen, rezultat pa ODLIČEN, maksimalen glede na vašo pripravljenost na Franjo. Svetujemo pa tudi druge izdelke ki jih uporabljate pred in po Franji. 

30. 05. 2017 15.20 By urednik urednik Novice,
Franja – do dile in na pivo? Kaj pa naslednje dva kolesarska meseca?

Kaj pa naslednje dva kolesarska meseca? Trening je le del zgodbe o uspehu na športnih prireditvah. Vsekakor sta vsaj še dva ključna gradnika mozaika o uspehu, prehrana in regeneracija, ki sta enako pomembna kot trening, če ne morda še bolj. Mogoče se vam je že zgodilo, da ste se na treningih počutili odlično, trening klanec na Kladje ali Vrzdenec ste odpeljali z lahkoto, po ravnini ste imeli povprečje profija…in seveda pričakujete odlično Franjo. Morda bo izzid takšen kot ste ga načrtovali ali pa bo pač slab dan in bo šlo vse narobe…pripravljeni moramo biti na vse, saj je Franja le začetek kolesarske sezone in vedeti moramo, da je vsaka zaključena tekma začetek novega izziva. Da ne bomo naslednji dan po Franji obležali na kavču z razbolelimi mišicami lahko največ storimo takoj, ko dirko zaključimo. Če spremljamo Giro d’Italia vidimo, da kolesarji po dirki ne gredo neposredno na pivo ali dve, ampak se najprej še malo usedejo na kolo, kjer razvrtijo noge na trenažerju. Nato pa sledi rehidracija in regeneracija. Ker nimamo signeourjev, ki bi poskrbeli za nas moramo sami poskrbeti zase in ne rabimo veliko…le pravo pijačo, hrano in masažo. Po Franji bo želodec razdražen in morda ni najbolje, da ga takoj obremenimo z makaroni. Kaj če bi mu privoščili rehidracijo v obliki napitka R pro, ki telesu povrne vse kar je z znojenjem in naporom izgubilo. R PRO vsebuje soli, minerale, ogljikove hidrate, antioksidante in tavrin…težko boste našli mešanico, ki bi vsebovala prav vse kar telo potrebuje po tako intenzivnem naporu. Z zaužitjem R PRO bomo pomagali sprožiti proces regeneracije v telesu in zmanjšali posledice intenzivne obremenitve na telo, zapolnili bomo glikogensko luknjo v mišicah in zmanjšali negativne učinke oksidativnih procesov v organizmu. Tavrin in vitamin pa pospešita sam proces regeneracije po aktivnosti. Poleg tega pa v paketu dobite še MAXI MASS, prehransko dopolnilo, ki vsebuje beljakovine, ogljikove hidrate, glutamin in kreatin. Vaše mišice bodo po Franji dobesedno prazne in MAXI MASS poskrbi, da ne bo večje škode za naše mišice, saj jih nahrani in pospeši obnovo. MAXI MASS se hitro absorbira in ker, je kombinacija ogljikovih hidratov in proteinov stimulira mišično sintezo in povrne glikogen mišicam. Poleg tega se tokrat lahko po končani Franji počutite kot profi in si privoščite profi masažo z Desco Vital gelom. Stala vas bo le 8 evrov skupaj z regeneracijskim napitkom R PRO in MAXI MASS, kar je veliko manj kot bi vas lahko stale terapije, ki bi jih morda morali imeti zaradi posledic Franje. Učinki masaže na mišice so odlični, naslednji dan pa boste morda že ponovno na kolesu in v akciji.

17. 05. 2017 11.20 By urednik urednik Novice,

Priporočeni dodatki za skupinske športe kot so:  košarka, nogomet, rugby, odbojka.

Da dosežemo dobro vzdržljivost pri skupinskih športih priporočamo mešanico hitrih ogljikovih hidratov kot je maltodekstrin ter aminokisline PRED in MED aktivnostjo.

PO aktivnosti vam svetujemo proteine in aminokisline. Vedno je priporočljiva tudi uporaba antioksidantov, kot so Omega 3 in VIT C za izboljšavo športnih dosežkov.

 

Za te tipe športa (aktivnosti) priporočamo:

Mešanico proteinov s kreatinom (ProMuscle Whey Protein + Creatin), glutamin (ProMuscle Glutamin), energetske ploščice z dodanimi aminokislinami (Amino bar), omega 3 (Omega 3 HD), Magnezij in kalij z dodanim C-vitaminom (Mineral Plus Endurance), enostavna uporaba z srednjo absorbcijo sladkorja ter aminokislin (Carbo Sprint BCAA).

Prehranska nadomestila posebno zasnovana, da povečajo vzdržljivost in zmanjšajo utrujenost.

 

 

TRENING/DIRKA

VZDRŽLJIVOST - MOČ

 

 

ZJUTRAJ

30 g Whey protein + Creatin

 

2 Omega 3 HD kapsule

 

PRED

Amino bar

 

MED

Mineral Plus Endurance

 

Carbo Sprint BCAA –vsakih 50 min

 

PO

30 g Whey protein + Creatin

 
 

 

Te smernice niso nadomestila za zdravniški nasvet v primeru določene bolezni in se jih ne sme obravnavati kot alternativa hrani.

 

24. 10. 2016 11.32 By urednik urednik Dogodki,
Set Ascending Direction

Izdelki 1 do 5 od 14 skupaj

  1. 1
  2. 2
  3. 3